Reklamacje

Procedura reklamacji towaru:


W celu przyspieszenia reklamacji wypełnij poniższy formularz

  1. Podaj imię i nazwisko, numer zamówienia lub numer faktury, datę zakupu
  2. Opisz krótko przyczynę reklamacji (najlepiej załącz też zdjęcia wady produktu)
  3. Następnie otrzymasz od nas odpowiedz na reklamacje w ciągu maksymalnie kilku dni wraz z instrukcją gdzie odesłać towar (w ponad 99% przypadków jest to wymiana na nowy towar)

Koszty za wysyłkę reklamacji będą Ci zwrócone w momencie zakończenia reklamacji tj. wymiany towaru na nowy.

 

Powód reklamacji*
Numer zamówienia*
Nazwa produktu
Data zakupu*
Data otrzymania
Sposób rozwiązania
Zdjęcia usterki
łącznie max 10MB
(możesz zaznaczyć wiele plików na raz)
Wybierz pliki
Szczegółowy opis usterki*
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa*
Nazwa firmy
Adres e-mail*
Telefon kontaktowy*
Dane do wysyłki
Imię i nazwisko*
Nazwa firmy
Ulica i nr domu*
Kod pocztowy*
Miejscowość*
Wyślij